lauantai 11. syyskuuta 2010

Joskus tarvitaan jotain suurta




Raivasin kirjahyllyn, juhlin kolmekymppisiäni, aloitin työt, huomasin, että ensinmäistä kertaa yhdeksään vuoteen en ole raskaana, imetä tai suunnittele uutta raskautta. Olen avannut uuden lehden elämässäni. Se on ihanaa, se on pikkaisen pelottavaakin. Olen hakennut paikkaa ja löytänyt jotain. Me löysimme myös meidän perheelle parhaan ratkaisun. Lapset edelleen kotihoidossa. Minä päivät kotona, mies illat. Teen myös jonkin verran viikonloppuisin töitä. Olen onnellinen ja nautin työstä. Miten ihanasti se tasapainottaakaan kaikkea. Ja miten sitä taas osaakin nauttia täällä kotona olosta.
Blogi on ollut hiljainen. En osaa nytkään luvata mitä jatko täällä tulee olemaan. Nautin kyllä tästäkin. Vie vaan niin paljon aikaa tämäkin harrastus.
Mutta tiedättekös? Yksi suurimmista haaveistani ja unelmistani saa siivet alleen tasan kuukauden päästä. Me lähdemme miehen kanssa isoon omenaan. Ihan vain kahdestaan. Siinäpä vasta jotain joka auttaa läpi pimeän kauden.

10 kommenttia:

Jonna kirjoitti...

Olen niin iloinen teidän puolesta. Asiat loksahtelee kohdilleen.

Maria kirjoitti...

Onnea uusille mahdollisuuksille .

Bermudan Jenni kirjoitti...

Kuulostaa ihanalta :)
Oon iloinen että teillä menee hyvin.
Hassua olla näin iloinen tuntemattoman puolesta, mutta olen ja se tuntuu hyvältä! :)

Satu kirjoitti...

Onpa ihana kuulla sinusta! Ja siitä, miten mukavasti mallillaan kaikki on teillä siellä, ihania uusia tuulia ja tyytyväistä mieltä! Pidän hirmuisesti näistä lämpöisistä kuvistasi! Suloista matkan odottelua!

sade kirjoitti...

Ihanaa lukea taas kuulumisiasi.
ihanan onnellinen kirjoitus, kiva kun aiat loksahtelee.
Onnea 30v!
ja ihanaa kun pääsette reissuun!

Tirpana kirjoitti...

Oi lämmin kiitos teille kaikille ihanista kommenteistanne.
Olipa ihana aamun piristys tänne kurkkaus :)

maijanmaja kirjoitti...

Hei!

Tuosta kirjahyllystä olen niiiin kateellinen! Kaunis!

Onnea uuteen elämänvaiheeseen! Ja matka miehen kanssa - siitä tulee varamsti ikimuistoinen kokemus!

Tirpana kirjoitti...

Maijanmaja: Kiitos, hirvittävän suuri homma siinä olikin :D Tyytyväinen kylllä olen lopputulokseen.

Tirpana kirjoitti...
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
Nzqu kirjoitti...

Kirjahylly näyttää tosi kivalta! Minä olen niin kontrollifriikki, että kirjat on pakko pitää aakkosjärjestyksessä.

Myöhästyneet synttärionnittelut! Olen vilkuillut blogiisi silloin tällöin, ja tykkään kuvistasi ja tunnelmasta.