sunnuntai 8. maaliskuuta 2009

Keittiöremontti valmis!








Tänään saatiin valmiiksi. Tiukoille meni. Vanhemmat käveli matkalaukkujen kanssa sisälle ja mies samalla oven avauksella viimeisten työkalujen kanssa ulos. Ihana tuli. Tykkään. Haikeana lähdin. Keittiö jäi niin kodikkaan näköisesti iltavaloihin, lämmintä tunnelmaa hehkuen.
Näettekö: Tuon alemman kuvan tasolle pehmeät tyynyt, ikkunallle raikkaat verhot, pöytä eteen. Minä siihen tasolle istumaan, juomaan kahvia, lukemaan lehtiä, neulomaan ja katselemaan ikkunasta ulos omalle pihalle...
Nyt olen väsynyt. Viikko on ollut kaikin puolin raskas. Päätettiin pitää vaapaa päivä huomenna. Yökkärit päällä, tilataan pitzaa ja otetaan vaan renompaakin rennommin.

5 kommenttia:

Prisca kirjoitti...

No Onneksi Olkoon!!Onpa hieno!
Ja näen -oikein hyvin.
Eihän ne vanhemmat suostu sieltä enää muuttamaankaan... =)

Jonna kirjoitti...

Se on kyllä ihana!

Mä näen itseni myös siinä sun vieressä ;) istumassa ja juomassa teetä. Neulomassa.

Onnea! Sulla on kyllä huippu mies ja appi, kun saivat noin ihanaa noin nopeasti aikaan!

Mirka kirjoitti...

IHANA! ihan siis SUPERihana! näen kyllä sinut siellä puuhastelemassa ja toivon tietenkin pääseväni myös itse sinne paikanpäälle ihastelemaan ;)

oih. ja aaah. ei voi muuta sanoa, kun ihastella :)

p.s oon kade :)

Tirpana kirjoitti...

aurinko ja kuu: Niin sitä mäkin vähän pelkään =D...

Kanerva: Tottakai sä istut siinä mun vieressä. Edottomasti.
Munkin mielestä mulla on ihan parhain appi ja tietty mies! Ne on rautaisia ammattilaisia...

Milas: Lämpimästi tervetuloa. Varmasti kutsun tyttöjä istumaan ja viettämään mukavaa päivää ja iltaa. Taitaa siihen penkille tulla vähän ruuhkaa =)

Syysleimu kirjoitti...

On kyllä lämpöisän näköinen. Raikas, vaikka onkin tummaa seinää. Kaiken kaikkiaan tosi kivan näköinen lopputulos!